lekka.pl

Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Pierwszy raz - ból i krwawienie
(1 przeglądających) (1) Gość
jak TO robić

TEMAT: Pierwszy raz - ból i krwawienie

05/23/2005 10:24 #53848

Po zabiegu przez tydzieą lepiej nie współżyc, mozna zabieg wykona w znieczuleniu miejscowym, ale trzeba "tam " zrobi zastrzyk, co nie kazdej dziewczynie odpowiada
  • dr Monika
  • ( Admin )
  • Offline
  • Przyspawany
  • Posty: 607

05/24/2005 15:24 #53849

hmmm..jak widze to kupa ludzi ma takie problemy ech..J a mam tak samo1fakt ze probowalismy dopiero piewszy raz no ale na rozne sposoby..naprawde kilka roznych pzycji i lipa!Boli mnie i juz!do tego bylam niedostatecznie wilgotna a nie mielismy zadnecgo nawilzacza!Boje sie ze sie nigdy nie uda...I mam dokladnie tak jak dziewczyny:poczucie winy ze nie wychodzi a moj facet tak sie stara,chce tego naprawde!mysle ze chyba jakas blokada psychiczna czy jak..Bedziemy probowac a jesli sie nie uda to pojde do gina zeby mnie zbadal dokladnie pod tym katem i sprawdzil co i jak! takze zycze powodzenia wszystkim ktorzy borykaj sie z takimi problemami!
  • madzik55
  • ( Gość )

05/27/2005 18:23 #53850

Witam, tak jak większość osób, ja i moja narzeczona, mamy problem. Ostatnio spróbowaliśmy kochać się po raz pierwszy, zarówno dla mnie jak i dla niej jest to pierwszy raz. Wcześniej dużo rozmawialiśmy o tym i wogóle byliśmy przygotowani na to. Kiedy w koącu nadeszła ta chwila, wszystko było cudowne, powolutku zbliżaliśmy się do tego, jednak kiedy prubowałem w nią wejść, odczuwała duży ból. Próbowaliśmy potem jeszcze raz, jednak znowu nam nie wyszło. Moja Kicia nie jest w stanie znieść tego bólu. Ma to sobie za złe, uważa że z to z jej winy gyż nie potrafi przez to przejść. Ja próbowałem jej pomóc, jak tylko mogłem. ćrodki nawilżające, poduszka pod udami, wino (tylko tego wina było za dużo i nic nie wyszło) i wszystko na nic. Próbowałem ją namówić na wizyte u pani G., jednak ona uważa że ona powinna to znieść sama, że wiele dziewczyn tak ma i nie biegają po lekarzach i wogóle. Kiedy wspomniałem że istnieje możliwość żeby lekarz przecioł jej błonę, bardzo się na mnie zezłościła, nie chce abym wogóle o tym wspominał. Zarówno ona jak i ja bardzo ciężko to przeżywamy. Ona ma do siebie żal, że nie jest w stanie znieść tego bólu dla mnie, ja że nie mogę jej jakoś pomóc. Jest nam na prawdę ciężko, próbuje ją wspierać ale nie wiem jak jej mogę pomóc. Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc do was.

Proszę pomóżcie............

Pozdrawiam Tygrysek
  • tygrysek04
  • ( Admin )
  • Offline
  • Świeżaczek
  • Posty: 1

05/28/2005 12:47 #53851

Ludzie, wiem, ze to moze bedzie malo pocieszajace, ale na to trzeba po prostu czasu... Milam dokladnie taki sam problem, tylko ze wtedy nie mialam pojecia, ze to NORMALNE. Wizyta u ginekologa byla dla mnie czyms nie do pomyslaenia, nie bylo tez gdzie o tym przeczytac, czy pogadac. Tampon, czy palec nie byl dla mnie zadnym problemem, ale za to kazda proba stosuku konczyla sie bolem nie do zniesienia..... Po pewnym czasie wogole nie mialam ochoty juz probowAc i nie wierzylam , z cos sie moze zmienic, pozostalismy przy pettingu. I po takiej wlasnie sporej przerwie moj chlopak podczas pieszczot zaproponowal, ze sprobuje ostatni raz. Zaznaczam, ze to bylo niespodziewane i spontaniczne, nie bylo przygotowywania sie do tego, zakladania prezerwatywy i calej tej ceremonii i ...ku naszemu zaskoczeniu udalo sie!! Wszedl bez problemu, nic nie bolalo i tak juz zostalo..... No i teraz "po latach" mysle, ze to narprawde kwestia psychiki i czasu.... To nie dlatego, ze nie czujemy sie przy swoim partnerze bezpiecznie, to nie chodzi o zalufanie - to po prostu reakcja naszego ciala, moze strach przed bolem po prostu... Wazne, aby zdawac sobie sprawe, ze to nie jest wina an dziewczyny, ani chlopaka, nie obwiniac sie, nie miec wyrzutow sumienia, bo to prowadzi do frustracji i jeszcze bardziej nas blokuje.... Co do malego wejscia do pochwy to naprawde uwazam, ze zamiast stosowac jakies myszki - tzn wpychac sobie jakas gaze, lepiej "zatrudnic" do tego chlopaka Mysle, ze delikatny masaz i delikatne rozciaganie palcem bedzie nie tylko "pozyteczne", ale i niezwykle przyjemne dla obu stron! Powodzenia!
  • Nati
  • ( Admin )
  • Offline
  • Szarak
  • Posty: 20

06/18/2005 17:04 #53852

WITAM...PANI DOKTOR MAM PYTANIE MOZE TROCHE DZIWNE, ALE CHCIAŁAM SIE DOWIEDZIEC JAK DŁUGO WYSTEPUJE KRWAWIENIE PO PRZERWANIU BŁONY DZIEWICZEJ BO JA JUZ KRWAWIE 3 DZIEN Z KOLEI A TO TROCHE UCIĄZLIWE JEST.
  • LaLa
  • ( Admin )
  • Offline
  • Świeżaczek
  • Posty: 1

06/18/2005 19:08 #53853

ja mialam 3 dni takie lekkie krwawienie
  • karlen
  • ( Gość )

06/18/2005 21:20 #53854

Ja wogóle, ani kropelki, żadnego bólu. Z tego co słyszałam to może dziewczyna krwawić ale nie słyszałam żeby aż tak długo.
  • Manitha
  • ( Gość )

06/19/2005 12:12 #53855

tez mi sie wydaje ze to troche dlugo... poczekaj kilka dni..jak nie przejdzie to udaj sie do lekarza...
a u mnie to bylo moze nie do konca bezbolesnie..ale bez kropelki krwi:)
  • anonim
  • ( Admin )
  • Offline
  • Świeżaczek
  • Posty: 3341

06/19/2005 15:24 #53856

Ja po przebiciu błony to delikatnie krwawiłam przez 1 dzieą, myślę, że powinnaś skonsultować się z lekarzem.
Pozdrawiam
  • L_girl
  • ( Admin )
  • Offline
  • Szarak
  • Posty: 25
Żyj kolorowo

06/26/2005 10:21 #53857

Witam! mam pytanie... wczoraj mieliśmy z chlopakiem dzien ze sie tak wyraze na igraszki. Jestem jeszcze dziewica i wczoraj mialam pierwszy tak bliski kontakt z jego czlonkiem tzn wszedl we mnie na ok 1/4 dlugosci. Nie czulam zandego bolu, pieczenia niczego. Po jakis 10 minutach okazalo sie ze leci ze mnie krew. Czy jest mozliwe ze doszlo do przerwania blony dziewiczej?
  • Dorek
  • ( Admin )
  • Offline
  • Wkręcony
  • Posty: 32
Chciałbym do niczego nie prowadzi. Chcę jest jedynie skuteczne. - Vinet

06/26/2005 11:03 #53858

Tak możliwe....nie wszystkie dziewczyny odczuwaja ból podczas pierwszego stosunku...
Wszystko zależy od budowy błony dziewiczej. Jeśli była ona cienka to możliwe że została zerwana, lub naderwana a ty nawet tego nie poczułaś.
  • Kaikiii
  • ( Gość )

06/26/2005 15:25 #53859

Zgadzam się z Kaikii- u każdej z nas to zawsze wygląda trochę inaczej. Mówi się że zawsze powinno boleć i krwawić, a zdarza się że nie ma któregoś z tych czynnikoów, a nawet obydwóch:) Ja np. nie krwawiłam.
Pozdrwaiam:)
  • Juliszon
  • ( Admin )
  • Offline
  • Szarak
  • zaobserwowano u mnie rozszczepienie osobowości..nie wiem którą "mnie" powinnam scharakteryzowaŚ...w sumie każdy znajdzie coś dla siebie:)
  • Posty: 27
"Współczesnej dziewczynie bardziej przydaje się uroda niż intelekt, ponieważ przeważnie współczesny facet ma lepiej rozwinięty wzrok niż mózg"

06/27/2005 00:10 #53860

prawdopodobnie tak- jeśli krweawienie nie jest zbyt obfite to nie ma powodu do niepokoju
  • dr Monika
  • ( Admin )
  • Offline
  • Przyspawany
  • Posty: 607

06/27/2005 13:36 #53861

Nie krwawienie nie bylo obfite trwalo co najwyzej do 20 minut. I zaniklo zupelnie. W takim razie przy nastepnych kontaktach nie powinno byc juz krwawienia?
  • anonim
  • ( Admin )
  • Offline
  • Świeżaczek
  • Posty: 3341

06/27/2005 16:57 #53862

łatwo to sprawdzisz przy następnym stosunku
"tam, gdzie owoc upada, czy to miejsce boli?"

06/27/2005 20:38 #53863

Na to wygląda. Ale równie dobrze mógł ją poprostu naruszyć lub naderwać! stąd ta krew. jednak ból to nie główna objawa przerwania błony dziewiczej. grubość błony jest kwestią indywidualną. niektóre kobiety pierwszy stosunek może boleć inne moga nawet nie poczuć przerwania błony! tak było w moim przypadku! jeśli się tym martwisz to nie wiem dlaczego???
  • Yasmin
  • ( Admin )
  • Offline
  • Szarak
  • Mam na imię Edyta i mam 17 lat :)
  • Posty: 14

06/28/2005 00:39 #53864

Ja mysle ze to nie wynika w tym przypadku z zamartwiania sie ale raczej jest to chec dowiedzenia sie czy mozna juz o sobie myslec jak o "prawdziwej kobiecie"
  • Dorek
  • ( Admin )
  • Offline
  • Wkręcony
  • Posty: 32
Chciałbym do niczego nie prowadzi. Chcę jest jedynie skuteczne. - Vinet

06/29/2005 15:39 #53865

Chyba że tak! Ale ja odebrałam to jako panike!!! może nie potrzebnie???
  • Yasmin
  • ( Admin )
  • Offline
  • Szarak
  • Mam na imię Edyta i mam 17 lat :)
  • Posty: 14

07/18/2005 01:32 #53866

MAM WIELKI PROBLEM... CZTERY DNIU TEMU KOCHAŁAM SIŠ Z CHŁOPAKIEM... PRAWDOPODOBNIE PRZERWAŁ MI ON BŁONE DZIEWICZĄ I BYŁO BARDZO DUZO KRWI... KT“RA DO TEJ PORY MI LECI... NIE JEST JEJ DUZO ALE LECI.... CO MAM ZROBI†??? cZY PRZESTANIE MO ONA LECIE†?? A MOZE USZKODZIŁ MI ON COS INNEGO??? PROSZŠ POM“ŻCIE..!!!
  • ziuta123
  • ( Admin )
  • Offline
  • Szarak
  • Posty: 12

07/18/2005 01:48 #53867

Spokojnie... Gdy została Ci przerwana błona dziewicza powstala mała ranka... Ona się musi po prostu zagoic Proponuje prze jakis czas powstrzymac sie od wspolzycia, az wszystko sie nie wygoi.
  • anonim
  • ( Admin )
  • Offline
  • Świeżaczek
  • Posty: 3341

07/20/2005 00:56 #53868

Mam pytanie do pani doktor. Już sama nie wiem co mam myśleć o mojej błonie, czy ją mam czy nie.
Kiedyś, może z dwa lata temu, mój chłopak wsadził mi palec głęboko do pochwy, strasznie zabolało, pózniej kilka razy to sie powtórzyło, czasem zapominałam o towarzyszącym bólu.
Gdy udałam się do ginekologa stwiedziłam sama że nie mam błony i mój ginekolog badał mnie normalnie- wyziernik. Okropnie mnie bolało. Okazało się że mam nadzerke, pożniej bylo USG i na dodatek przez pomyłke wykonane od srodka, okropny ból, wykryto tyłozgięcie. Jestem juz po zabiegu na nadzerke, rowniez bolesnym, byłam cała mokra, fuj!
I sama nie wiem czy mam ta błone czy nie?
Chce rozpocząc współżycie z moim chłopakiem ale dalej czuje ból, już razem sie denerwujemy dlaczego nam nie wychodzi:-(
Pomocy!
  • estee
  • ( Admin )
  • Offline
  • Wkręcony
  • Posty: 30

07/20/2005 13:21 #53869

hej! mam pytanko dotyczace blony dziewiczej? teoretycznie blona pownna pekac raz, przy pierwszym stosunku...i u mnie tez tak bylo. Jednak gdy kochalam sie ostatnio kolejny juz raz z moim chlopakiem to znow pojawila sie krew, nie mogl byc to okres, wiec co to bylo? czy moglo to byc spowodowane zmiana pozycji, bo do tej pory zawsze byla poza"misjonarka" a ostatnio probowalismy na tzw "pieska" prosze o odpowiedz:)
  • kiki
  • ( Admin )
  • Offline
  • Szarak
  • Posty: 8

07/20/2005 13:37 #53870

hej.nie martw sie,czasem po intensywnym sexie moze pojawic sie troche krwi.oczywiscie,jak zaczyna z ciebie leciec,jak przy okresie,biegnij do lekarza.ale jesli jest to tylko odrobina czerwonego plnu,nie przejmuj sie.to normalne i sie zdarza
  • basiann
  • ( Admin )
  • Offline
  • Szarak
  • Posty: 15

07/20/2005 13:57 #53871

po co on ci palec wkladal.....przeciez jezyk jest duzo bardziej przyjemny.....no ale jak juz sie stalo...sluchaj, niewazne,czy blona wciaz jest czy nie- wydaje mi sie,ze po takiej ilosci ingerencji nic juz tam nie bedzie,ale spoko- po prostu sprobujcie sie kochac norlanie.delikatnie,bez zbedniego wpychania na sile czlnka w ciebie. niech to samo sie stanie...polecam pozycje TY na NIM, kiedy to bedziesz miala wiekszy wplyw na to,co sie bedzie dzialo.
buziaki
  • basiann
  • ( Admin )
  • Offline
  • Szarak
  • Posty: 15

07/20/2005 15:02 #53872

Ja na przyklad mam bardzo czesto delikatne "rozprucia" :] Pozdrawiam.
  • Marta0107
  • ( Admin )
  • Offline
  • Świeżaczek
  • Posty: 7

07/21/2005 10:31 #53873

wsadził bo miał na to ochote...wiem że językiem jest dużo lepiej no ale cóż, sam mnie zaskoczył tym atakiem. To dlaczego są takie problemy z rozpoczęciem stosunku?
  • anonim
  • ( Admin )
  • Offline
  • Świeżaczek
  • Posty: 3341

07/22/2005 00:53 #53874

czyli pacjentka badana normalnie nie przez odbyt, moze jeszcze posiadac nie przerwana blonę?
  • estee
  • ( Admin )
  • Offline
  • Wkręcony
  • Posty: 30

07/23/2005 13:02 #53875

Tydzien temu zdecydowałismy sie na nasz pierwszy raz!Akurat byla to koncówka okresu,6dzien jej trwania,prawie wogóle nie leciala ze mnie krew tylko drobne plamienia,zabezpieczylismy sie prezerwatywa,Bylam nieco spieta tym pierwszym razem i troszke mnie zabolalo.Gdy byl we mnie wogole go nie czulam !Czy wy tez tak mialyscie ?Chyba ta prezerwatywa to zrobila ze malo co czulam w srodeczku,Nasz pierwszy raz polegal na tym ze tylko mi go wsadzil i sobie nim 3 razy poruszyl nie kochalismy sie ,bo jakos ani on ani ja nie chcielismy tak calkowicie zaszalec,pozatym nie ufam prezerwatywom wiem ze w kazdej chwili moze ona peknac i wtedy sie stanie to co sie nie ma stac.Bylo to dla nas duze przezycie mimo ze nie byl to pelny stosunek.Po wyjeciu penisa mial na nim troche krwi zastanawialm sie czy to byla krew miesiaczkowa czy krew z przerwania blony!Potem juz wcale nie mialam zadnego krwawienia!Czulam sie taka poocierana wiedzialam ze musze przeczekac az sie tam zagoi.A jak bylo u was ?Jak wy sie jeszcze zabezpieczacie chodzi mi o to czy ktoras z was stosuje globulki?bo ja nie zamierzam brac tabletek!Narazie jeszcze nie doszlo do drugiego razu chce aby byl to moment w ktorym bedziemy oboje przygotowani ....
  • myszka84
  • ( Admin )
  • Offline
  • Świeżaczek
  • Posty: 1

07/25/2005 16:26 #53876

niunia2 napisał:
czy kazde przerwanie blony konczy sie krwawieniem? ??


<hmmm> nie, nie każde przebicie błony koączy się krwawieniem, przynajmniej w moim przypadku nie krwawiłam podczas pierwszego razu... Kiedyś ktoś mi powiedział, że podczas jakiegoś upadku czy czegos w tym stylu można przebić błone? ale nie wiem do tej pory czy jest to możliwe??

Pozdrawiam
  • tse tse
  • ( Admin )
  • Offline
  • Zakorzeniony
  • Maruda i do tego leą
  • Posty: 270
Nawet najpiękniejszy róży kwiat, ma swoje kolce...

<img border="0" src="://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10723;104/st/20070228/e/2+years+together/dt/6/k/2df7/event.png">

07/25/2005 19:26 #53877

niunia2 napisał:
Kiedyś ktoś mi powiedział, że podczas jakiegoś upadku czy czegos w tym stylu można przebić błone? ale nie wiem do tej pory czy jest to możliwe??


W przebicie błony podczas upadku jakoś nie wierzę, no ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam =)
  • spacy
  • ( Admin )
  • Offline
  • Wkręcony
  • Posty: 45
Moderatorzy: admin, admin, admin, admin, admin
Wygenerowano w 2.43 sekundy
You are here: Home | Forum